#InpirerendGeluk #4

Hier ben 'k alweer met deel 4 van #InspirerendGeluk Het projectje van Sas waar 'k al een deel 1, 2 & 3 voor schreef ;) Deze keer is 't de bedoeling dat je vragen beantwoord zoals in het gekende spel Doen, durf & waarheid. Lees je mee?

ⒸEvelyneVergote

 DOEN
*Wat zou je nog willen doen in je leven?
Op eigen benen staan. Een raar antwoord? Voor mij niet. Financieel lukt 't mij nog niet om alleen te gaan wonen, maar ook zelfstandigheid lukt mij niet altijd daar 'k nog thuis woon & alles voor mij word gedaan (niet mijn keuze!)
*Heb je wel eens iets gedaan waar je heel trots op bent & wat is het?
Ik ben vooral trots op de eigen keuzes dat 'k maak. Niet gemakkelijk met ouders die al van kleins af aan alles voor mij beslissen.
*Wat doe je altijd als je eerste wakker word?
Da's een moeilijke, want ik ben nooit als eerste wakker.
*Waar was je bang/angstig voor maar heb je het toch maar mooi gedaan?
Hoe raar dit nu ook zal klinken, maar ik heb schrik om alleen ergens naartoe te gaan waar je weet dat er niemand is dat je kent. Zo heb 'k al een paar feestjes mislopen, maar ben 'k toch blij dat 'k die 'angst' heb overwonnen toen 'k terug naar school ging om Fotografie te studeren.
*Wat doe je het allerliefste?
Fotograferen. Ondanks dat 't mij soms ook wel eens stress bezorgd, kan 'k er zo van genieten als 'k een prachtige foto(reeks) heb gemaakt.

DURF
*Wat zou je graag durven, maar heb je (tot nu toe) nog niet gedaan?
In een luchtballon meevliegen. 'k Heb geen hoogtevrees, maar voel mij toch niet 100% veilig op een ladder of iets dergelijks. 'k Denk dus ook niet dat 'k schrik zou hebben mocht 'k in zo'n luchtballon zitten.
*Durf jij voor een groot publiek op te treden?
NEE oh NEE! 'k Haat 't als 'k moet spreken voor een groep mensen, zelfs al zit ik in de groep zelf & hoef 'k niet vooraan te komen. Met m'n camera is dat anders. Ik voel mij precies veiliger achter m'n lens ;)
*Durf jij altijd voor je eigen mening uit te komen?
Helaas, nee, ik durf niet altijd voor m'n eigen mening uit te komen. Door m'n gepest-verleden op school blijft 't door m'n hoofd spoken wat anderen er van zouden denken. Doe 'k 't dan eens wel (bij vrienden waar 'k me goed bij voel) zijn er maar weinig die mij echt begrijpen. Zelfs m'n eigen ouders begrijpen mij amper (ik ben nochtans geen extreem iemand, integendeel)
*Is er iets wat je echt never ever zou willen doen?
Hier moet 'k echt wel diep over gaan nadenken.
*Durf jij altijd oprecht en eerlijk te zijn?
Hm, ja & nee.. Het is te zien in welk opzicht. 'k Ben een eerlijk meisje tegenover m'n vrienden, maar durf al eens een leugentje om bestwil te verzinnen voor m'n ouders. Wie niet, hoor 'k je denken. Maar bij mij ligt 't toch wel anders. 'k Wil m'n ouders natuurlijk niet afschrijven als slechte mensen (integendeel!), al beseffen zij niet wat ze doen met mijn leven. Door alles zelf te beslissen voor mij maakt 't voor mij wat moeilijker om m'n plaats te vinden. & Daar hoort soms een klein leugentje bij om toch wat vrijheid te creëren.
WAARHEID
*Waar ben jij als uniek persoon supergoed in?
Wat? Ik een uniek persoon? Haha. 
*Vertel jij altijd de waarheid?
Ja, in zekere zin wel. Of men mij gelooft, da's een ander paar mouwen.
*Welke superkracht zou je willen bezitten en waarom deze?
Soms wou 'k dat 'k kon toveren. Op m'n werk is 't bijvoorbeeld altijd druk & soms slaat de vermoeidheid toe, waar 'k dan wou dat 'k een toverstaf had om al 't werk voor mij te doen. Of als je thuis nog veel klusjes af te handelen hebt, zou een toverstok ook wel handig zijn ;)
*Is er iets waarvan je nekharen recht overeind gaan staan?
Ja, van 2 dingen. De eerste van spinnen. 'k Haat die harige (of niet-harige) achtpotige beesten! Ook kan 'k 't krijgen als 'k niet gehoord of begrepen word. Dan gaat 't niet over kleine akkefietjes, maar grote beslissingen.
*Wat is het mooiste wat je hebt meegemaakt?
De vriendschap die 'k kreeg/krijg van m'n vrienden. 't Gaat niet altijd even simpel, maar de steun die 'k van sommige krijg is voor mij het mooiste wat er bestaat. 

4 opmerkingen

  1. Wat een mooie en eerlijke invulling. Dat op eigen benen staan gaat vast wel komen! En die vogelspin foto van mij vind je dus blijkbaar niks ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, iedereen zegt me wel dat dat zal lukken & ik wil 't graag geloven, maar zou er moeten voor staan alvorens ik verder kan vertellen 😉 Ha, nee, absoluut geen spinnen voor mij! 😃

      Verwijderen
  2. Hopelijk binnenkort meer uren zodat ge wa meer kunt sparen om het huis uit te gaan ;)
    Heel leuk om te lezen was dit!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen