#InpirerendGeluk #5

ⒸEvelyneVergote
In dit laatste deel is 't de bedoeling dat je terugblikt op de gebeurtenissen waar je trots op bent. 
Omdat 'k steeds op 't zelfde blijf stuiten, wil 'k jullie niet vervelen met de verhalen die 'k voorheen al verteld heb. Daarom hou 'k 't kort & zal 'k er een lijstje zonder uitleg van maken. Die heb je immers toch niet nodig, wat mij betreft. Anders kan er nadien nog altijd gevraagd worden om meer uitleg.
Ik plaats ze ook niet in volgorde, maar gewoon lukraak hoe ze in me opkomen.
So, here we go!

*Diploma behalen
*Aankoop Auto (2dehands van m'n nonkeltje)
*Plaatsen eigen Carport naast ouderlijk huis
*Huidige job al 9 jaar volgehouden (& ik hoop op nog vele jaren)
*Fotografie gaan studeren in Volwassenonderwijs
* Lid van een vereniging worden & er de fotografie mogen verzorgen

Lees deel 1, 2, 3 & 4 ook ;)

4 opmerkingen

  1. Wat een tof lijstje met mooie dingen. Kan me voorstellen dat deze erin staan :-)
    Nogmaals erg bedankt voor het mee doen en voor je inspirerende invullingen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer graag gedaan. Ik vond 't fijn om mee te doen.

      Verwijderen
  2. Zou je mij je email adres kunnen sturen? Ik wil je vragen een afsluiting in te vullen voor dit project :-) Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh my, sorry ik heb hier over gelezen :o ik contacteer je nu onmiddellijk

      Verwijderen