Mijn leven zoals het is #23 | Eindelijk!

ⒸPixabay.com By jill111
Ik werk sinds 3 Juli 2006 in het rusthuis. Op 29 April 2016 verhuizen we met hele hebben & houden naar een nieuwe locatie. Daar ik momenteel een 25uren-contract heb en ik al jaren om een fulltime vraag, hoopte ik hier natuurlijk op. Daarom heb 'k opnieuw gesolliciteerd, zoals mij werd gezegd. Vol spanning zat 'k een aantal maanden op een reactie te wachten.

Vandaag werd 'k dan eindelijk uit m'n lijden verlost & werd 'k bij de nieuwe directeur geroepen. Ik zat er eerst met een klein hartje, maar toen hij me vroeg wat ik wou & hem vertelde hoe graag 'k fulltime wou, kwam het verlossende antwoord. Hij vroeg mij of 'k 't zag zitten om weekends te werken. Natuurlijk zei 'k volmondig ja. Ok, dan ga 'k je 19u logistiek geven & 19u onderhoud. Eerst wou ik nog vragen waarom geen fulltime logistiek, maar uit z'n zeggen had 'k al door dat dat niet kon. Ik heb dan maar gezwegen & mezelf tevreden gesteld met de gedachte dat ik een fulltime kreeg. Ik was zo blij!! Ik heb onmiddellijk m'n ouders gebeld, m'n vrienden een sms gestuurd & nu hier m'n verhaal gezet. EINDELIJK!!! Hoe m'n uren er zullen uitzien weet 'k nog niet, maar ik zie 't zitten, ondanks dat onderhoud niet zo m'n ding is. Maar wie weet kan 'k me in de loop der jaren opwerken ;)

8 opmerkingen

  1. Amai, eindelijk na 10 jaar! Proficiat!
    Zal wel een serieuze verandering worden dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend fijn voor je!!! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER! Blij voor u :) En inderdaad, wie weet komen er nog wel eens extra uren vrij in de logistiek. In ieder geval al heel fijn da ge nu ne fulltime hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen