Mijn leven zoals het is #25 | Voorbereidingen

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

Vandaag start officieel mijn àllerlaatste week op m'n huidig werk. Komende vrijdag verhuizen we nl met ons hele hebben & houden naar een nieuwe locatie. Een heuse organisatie voor zowel personeel als bewoners als de familie er van. Nu al komen er veel emoties los bij iedereen, maar ook enorm veel vragen. Ook bij mij zijn er heel veel vragen die momenteel onbeantwoord blijven. Er zit niets anders op dan af te wachten & hopelijk kan 'k dan deze week eindelijk mijn contracten ondertekenen.

Naast de verhuis op 't werk, help 'k ook mee ons jaarlijks muziekevenement te organiseren voor 2 goede doelen. Dat is al binnen 14 dagen, dus we zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Ik probeer zo veel & vaak mogelijk te helpen, maar de laatste voorbereidingen moet 'k helaas laten schieten. Vanaf 1 Mei krijg 'k andere werkuren, waardoor 'k m'n dagen ook anders moet inplannen. Ik kan gelukkig wel meehelpen op de dag zelf, dankzij mijn lieve collega die dat weekend wil werken voor mij.

2 opmerkingen

  1. Geniet er maar van, van dat allerlaatste weekje op je huidige werklocatie! De nieuwe locatie zal in het begin misschien wel eventjes wennen zijn, maar daar wordt het vast ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen