✘Mag ik ff zeiken? Tag✘

Niet bepaald een zin die ik in mijn mond zou nemen, maar dat is nu eenmaal de titel van een tag die Mariska in elkaar bokste.

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek
1. Waar kan jij je gigantisch aan ergeren?Aan mensen die denken dat zij boven jou staan, terwijl iedereen evenwaardig is op zijn eigen manier

2. Wat vind jij nou echt gigantisch irritant in het verkeer?
Zondagsrijders. Chauffeurs die 20km onder de toegelaten snelheid vooruit bollen, terwijl jij op gewone snelheid wenst te rijden

3. Welk eten vind je echt goor en krijg je niet door je keel?
Paprika! Ik kan 't niet ruiken of mijn goesting is al over. Ook alles wat bitter is krijg 'k niet binnen.

4. Waar wil je op dit moment over zeuren?
Over mensen die niet willen luisteren als je iets zegt & je veel te min laten voelen

5. Welke artiest kun jij echt niet uitstaan?
Ik breek niet graag artiesten af & je zult mij dat ook niet vaak horen doen, maar als 'k Justin Bieber op de radio hoor draai 'k al snel de radioknop om naar een andere zender

6. Wat vind je de rottigste klusjes in huis?
Voor één of andere reden stel 'k het opruimen van m'n bureau steeds uit *oeps*

7. Waar stoor jij je zodanig aan op een blog, dat je hem direct weer weg klikt?
Als de zinnen wat onwennig aan elkaar geschreven zijn, er amper een foto bij het schrijfsel staat & het totaal geen inhoud heeft

8. Welk tv programma vind je echt verschrikkelijk?
Flauwe comedy-series zoals Politie Linkeroever op VTM

9. Aan welk make-up product heb je een hekel?
Ik draag nooit make-up (ja, dat lees je goed!) dus kan 'k hier niet echt een antwoord op geven..

10. Wil je verder nog ergens even lekker over zeiken?
Ik denk dat 'k in deze tag alles heb verteld waar 'k over wil zeiken ;)

4 opmerkingen

  1. Ma how, Justin Bieber wordt thans alleen maar beter en beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat met Justin Bieber had ik ook. HAD. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar vindt 3 van zijn nieuwe nummers echt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen