Mijn leven zoals het is #26 | Een nieuw begin

ⒸPixabay.com By Pezibear


Vandaag is de start van een nieuw begin. Zoals 'k al eerder vertelde verhuizen we op het werk met ons hele hebben & houden naar een andere locatie. Dat gebeurde afgelopen vrijdag. Ik verwachtte in een chaos terecht te komen, maar alles verliep vlotjes tot onze vreugde.

Vandaag, maandag, is mijn àllereerste werkdag onder een nieuwe werkgever (van een OCMW-rusthuis gaan we naar een privé) & als fulltimer. Dat betekent een nieuwe omgeving, nieuwe werkuren, nieuwe taken, nieuwe gewoontes, ..

Ik geef toe dat ik naar de aanloop wat schrik begon te krijgen. Schrik voor 't onbekende, wat zal er op mijn pad komen, zal 'k mijn job nog met evenveel liefde doen? Maar nu we er voor staan heb 'k er gelukkig wel zin in gekregen. Let's do this!!! 

8 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Dank je! Mijn eerste dag verliep goed, ik hoop de rest van de dagen ook ;)

      Verwijderen
  2. Heel veel succes! Ik hoop dat de eerste dag goed bevat op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De eerste dag verliep nog onwennig, maar wel goed naar mijn gevoel. 't Komt goed, ik voel 't ;)

      Verwijderen
  3. En hoe was het? Ik ben wel erg benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste werkdag verliep goed, daarna hadden de dagen ups en downs. Het zijn nieuwe uren, nieuwe taken, .. Soms weten we niet exact wat van ons verwacht word en dat is wel frustrerend.

      Verwijderen