Mijn leven zoals het is #28 | Nieuwe smartphone!

ⒸEvelyneVergote

Het gaat alweer iets beter met me sinds ik laatst hier schreef. Mijn job is nu eenmaal niet meer wat het ooit geweest is, maar ik hoop nog steeds op een 'betere' toekomst.

Dit terzijde. Gisteren had ik een vrije dag en ben ik gaan shoppen met de mama :) Het zijn namelijk koopjesdagen in de stad. De laatste tijd had ik problemen met mijn gsm, waarvan de batterij sneller af was dan normaal moest. Hij was helaas uit garantie en vond het iets te duur om hem nog maar eens op te sturen voor een nieuwe batterij (dat was al eens gebeurt toen ik hem een halfjaar had :/ ) Dus, de ideale manier om eens rond te kijken voor een nieuwe. Ik kocht een Samsung S5 mini.
Daarna gingen we nog even binnen in de schoenwinkel en kocht ik enkele goedkope witte schoenen voor het werk. De schoenen die ik nu draag op het werk zijn schoenen die we zo'n 3j geleden kregen met ijzeren toppen voor de veiligheid. Maar nu draag ik die schoenen langere uren (daar ik meer uren per dag werk), dus niet echt gezond voor mijn voeten. Daarom koos ik een nieuw paar en zal ik regelmatig afwisselen.

Vandaag werk ik tot de middag en dan begint het weekend voor mij. Een fijn weekend iedereen!

10 opmerkingen

  1. Nieuwe telefoon is altijd fijn als je oude er geen zin meer in heeft haha. Ik kan komend jaar eindelijk weer een nieuwe uit zoeken. Maar welke?! Pff..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, alhoewel.. heb mij al zot gevloekt. Er zit geen handleiding bij, die moet je maar op internet zoeken.. man man man..

      Verwijderen
  2. Altijd fijn om te gaan shoppen. De solden zijn mij helaas helemaal voorbij gegaan met mijn vakantie.
    En amai seg, uw gsm is dan wel snel kapot gegaan. Nie? Ik kan me precies nog herinneren dat ge uw vorige kocht. Ofwel vliegt de tijd echt zo hard voorbij ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De solden moeten nog komen, hé ;) Nu zijn 't gewoon een weekendje koopjes :)
      Ja, die gsm's van tegenwoordig.. 'k Had hem ongeveer 2j & na 1j heb 'k hem al opgestuurd voor een nieuwe batterij in te laten steken. Nu kon dat niet meer omdat hij uit garantie was & 't anders te veel zou kosten. 'k Ging hem 2x/dag moeten opladen & 'k gebruik hem nu minder sinds 'k fulltime werk, dus da klopt nie, hé..

      Verwijderen
  3. Haha, idd. K'was een maand mis zeg. Mja, ben tijdens het begin van de solden ook nie thuis dus veel solden shoppen gaat er niemeer inzitten als ik terug ben. T'mooiste zal dan al wel allemaal weg zijn.
    En ai, op die manier zijt ge op den duur veel geld kwijt aan gsm's. Die van mij gaat gelukkig ondertussen al 6 à 7 jaar mee. Da ding overleefd alles :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt omdat jij in Juni al op reis gaat :p Maar ik heb dat ook, dat ik niet meer welke dag of maand we zijn ;)
      Ja, mijn gsm.. Hopelijk houd die 't nu langer met mij uit ;)

      Verwijderen
  4. ah shoppen geeft altijd wel een fijn gevoel, veel succes nog met alles en ik hoop dat je je snel weer de oude voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je nieuwe smartphone!

    BeantwoordenVerwijderen