Mijn leven zoals het is #30 | Vakantie!

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

Vanavond om 16u start officieel mijn zomervakantie van 1 week. Wilde plannen zijn er niet, maar dat hoeft ook niet. Ik wil vooral uitrusten, want de laatste 2 maanden waren zeer vermoeiend. Morgen verschijnt dan wel mijn interview over mijn droomjob bij Sas, mijn huidig leven ziet er helaas toch iets anders uit ondertussen. In mijn vorige post Mijn leven zoals het is kon je al lezen hoe het er nu aan toe gaat.

Dit terzijde wil ik ten volle genieten van mijn verlof. Morgen ga ik een dagje naar Antwerpen waar ik afgesproken heb met mijn vriendin uit Vilvoorde. Ik kijk er naar uit om bij te praten met haar, een frisse cola er bij en genieten! Als het dan dinsdag mooi weer is ga ik samen met mijn ouders naar Sluis. Daar is het avondmarkt, maar gewoonlijk maken wij er een dagtrip van. Dat we de stad 4x doorlopen tot de avondmarkt start is voor ons niet erg. Wij houden namelijk van die pittoreske gezelligheid. Hopen op mooi weer dus! Voor de rest laat ik het allemaal op mij afkomen. Mocht er iemand aan de deur bellen om een middagje gezellig te doen, dan zeg ik met heel veel plezier toe.

10 opmerkingen