Mijn leven zoals het is #34 | Een helse drukte


ⒸEvelyneVergote

Het is even stil geweest hier langs mijn kant. Het gaat even wat minder met mij. Ik was blij dat het vrijdag was, want ik had er een 7-daagse werkweek opzitten. Dat voel je wel als je hele dagen werkt. Vooral als er veel afwezigheden zijn en je van de ene naar de andere dienst geswitcht word om daar hetzelfde werk te doen. Zo waren we vorige week maar met 5 van de 16. De ene is in verlof, de andere is ziek.

Vrijdag was ik in mijn euforie dan mijn gsm op het werk vergeten. Ik ben daar dan met heel veel schrik nog om gereden, want voor hetzelfde geld was hij gepikt. Dat is nog gebeurt bij ons, helaas. Ik kon dan eindelijk relaxen in mijn zetel en uitkijken naar het weekend.

Zaterdag. Het was Markies! Dat is een gratis evenement van de stad op de Markt. Elke vereniging kan een band laten optreden. We kregen een podium op de Markt ter beschikking en de groep mocht een uur alles van zichzelf geven. De opkomst was, ondanks het mooie weer, helaas teleurstellend. Het meest jammere vind ik dan nog dat er geen enkele vriend/in is afgekomen. Dan ga je toch wel eens denken over wat het allemaal waard is.

Zondag had ik het moeilijk. Ik was moe, teleurgesteld en had helemaal nergens meer zin in. Ik was zelfs blij dat ik eindelijk in mijn bed kon om 's anderdaags te gaan werken. Heel vreemd. Gisteren, maandag, begon mijn werkdag weer niet zo goed. Ik ontdekte dat mijn collega's het liever aan mij overlaten dan zelf iets te doen. Dat kon ik er even niet meer bij hebben, waardoor ik vandaag nog steeds diep aan het nadenken ben over mijn toekomst.

11 opmerkingen

  1. Dat is echt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je je over je toekomst wilt beraden als het zo gaat en blijft gaan. Sterkte, Evelyne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marion! Ik denk vaak na over wat 'k in de toekomst wil doen, maar ik mag nu op dit moment geen beslissingen maken. Ik moet dit rustig overpeinzen anders komt dit niet goed.

      Verwijderen
  2. Zo jammer om te horen dat het niet goed met je gaat. Misschien moet je maar ander werk zoeken, want dit is ook geen doe. Knuffel en veel succes bij wat je ook beslist!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk deftig na over m'n toekomst, maar ga geen overhaaste beslissingen nemen. Er hangen voor-& nadelen aan het financiële aan vast.. Ik moet eens alles rustig bekijken.

      Verwijderen
  3. Jeetje, wat vervelend om te lezen dat het even niet zo goed gaat. Als je niet gelukkig word van het werk dan zou ik toch opzoek gaan naar iets anders. Heel veel sterkte/succes toegewenst voor de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 'k denk er wel over na, maar mag geen overhaaste beslissing nemen. Er hangen helaas voor-& nadelen aan een overstap aan vast.. 'k Moet eens alles rustig bekijken.

      Verwijderen
    2. Heel begrijpelijk! Een overhaaste beslissing moet je ook niet nemen.

      Verwijderen
  4. Wat jammer dat het allemaal niet zo lekker loopt! Inderdaad iets om even goed over na te denken. Neem er de tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje een late reactie, maar niet minder gemeend! Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, op welke manier de oplossing dan ook mag gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen