Op de koffie: Bij Bea

Onlangs deed ik een warme oproep naar een korte gebeurtenis in het leven. Een leuke anekdote die je bij je oma, tante of beste vriendin zou vertellen bij een kop koffie. Bea is nu aan de beurt.

ⒸEvelyneVergote
Alvorens Bea aan het woord is vertel ik je graag meer over haar. Ik leerde Bea kennen via het internet, zo'n 8 jaar geleden. Het klikte zo goed dat we beslisten om in real life af te spreken. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. We schrijven elkaar brieven, communiceren via alle soorten kanalen dat maar mogelijk is en spreken elkaar zo om de andere dag. Of dat proberen we toch ;) Momenteel is zij 8 maand zwanger en verwacht dus binnenkort haar eerste kindje. Zo spannend!

's Morgens bij het aankleden in de slaapkamer. Mijn man stond voor de spiegel zijn (afgetrainde) lichaam te bewonderen en vooral zijn buik. Hij zegt tevreden dat hij het resultaat behaald heeft dat hij wenst.
Ik (Bea) ga naast hem voor de spiegel staan, met mijn hoogzwangere buik en zeg doodleuk:
'Jaja, binnen een kleine 2 maand is het helemaal in orde', waarna we beiden de slappe lach kregen.

Dank u lieve Bea om je leuke anekdote met ons te delen!

5 opmerkingen