Throwback#2 | Parijs

ⒸEvelyneVergote
In 2014 ging ik tweemaal naar Parijs. Ik schreef al over mijn trip samen met mijn vriendin en vandaag blik ik nogmaals terug op een zeer leuke tijd.

Toen ik er de eerste keer was, samen met de fotografie-school, was ik overweldigd door de mooie stad. Ondanks de regen genoot ik met volle teugen van mijn eerste reis alleen, zonder ouders. Jawel, je leest het goed ;) Mijn moeder houd niet van reizen, dus maakten we door de jaren heen daguitstappen. Toen ik hoorde over Parijs, wou ik onmiddellijk mee maar was het natuurlijk een uitdaging er bij. Ik kan je vertellen dat dat heel goed is meegevallen ;)

ⒸEvelyneVergote

Terug naar Parijs. Het regende tijdens de uitstap met de fotografie-school, maar dat deed geen inbreuk op ons humeur. Ik keek mijn ogen uit en nam zoveel mogelijk foto's. Ik genoot, ondanks de regen! Ook 's avonds was Parijs prachtig! Uren kon ik er blijven vertoeven, maar aan alles komt een eind. Ook aan deze trip.

ⒸEvelyneVergote

Bij thuiskomst zocht ik onmiddellijk mijn foto's bij elkaar en vond ik het ergens jammer dat ze er allemaal grauw en grijs uit zagen. Ik wou dus zeker nog eens terug! En ik stond sneller terug in Parijs dan verwacht. We hadden toen heel veel geluk met het weer en ik kon mijn ogen weer de volle kost geven. Ik probeerde zoveel mogelijk vast te leggen om er nadien nog dubbel van te kunnen genieten. Ik mixte de foto's door elkaar en bundelde ze in een fotoboek.


2 opmerkingen

  1. Super fijn om te lezen, dit! Ik vind het altijd vreselijk als het regent wanneer ik op reis ben. Ik kan daar echt nie goed tegen. Leuk om te horen dat gij dus toch zo genoten hebt toen. En hopelijk volgen er snel nog meer van die leuke uitstapjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haat regen, maar die eerste keer in Parijs kon het mij niet veel schelen omdat ik teveel mijn ogen aan het uitkijken was.. Zo gaat dat nu eenmaal als je niet veel reist :p

      Verwijderen