Mijn 365daysofphotograpy-project

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Allereerst wil ik al mijn lezers een zeer Gelukkig en Gezond 2017 toewensen. Ik hoop dat je geen kater hebt overgehouden aan de voorbije feestdagen en met een fris hoofd het nieuwe jaar kan beginnen.

Voor velen betekent een nieuw jaar een nieuwe uitdaging. Voor mij dit jaar ook. Ik wil mijn passie voor fotografie terug een nieuwe boost geven.

Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd om eens een volledig jaar elke dag een foto te nemen. Toch is mij dit nog niet echt gelukt. Ik deed al eens een 100 happy days challenge, waarbij je elke dag een foto moet nemen van een moment die je gelukkig maakt. Ik begon er steeds met volle moed aan, maar ik heb het nooit echt met glans beëindigt.

Daar wil ik in 2017 toch verandering in brengen. Ik begin het jaar fotografisch en wil het ook zo eindigen. Jawel, met mijn Digitale Spiegelreflex!! Een heuse uitdaging, maar het zal mij hopelijk enorm veel voldoening geven. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van zullen vinden.

Elke week wil ik mijn foto's van afgelopen week posten. Dat zal gebeuren op zondag, daar 1 Januari start op zondag en ik dus een volledige week in één wil posten. Ik hoop dit vol te houden, dus duim voor mij en geef mij gerust een schop onder mijn kont als ik weer eens dreig op te geven.

Wie toch niet zolang wil/kan wachten. Ik heb er speciaal een website voor ontworpen, nl https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

Ik heb er nu alvast zin in!

10 opmerkingen

  1. Hopelijk lukt het je. Zou voor mij ook een goede stimulans kunnen zijn.
    Maar ik denk dat ik maar probeer om elke week een foto te maken. Groetjes en succes met je project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ik zal in ieder geval mijn uiterste best doen :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke challenge, heel erg veel succes ermee. Ik ben erg benieuwd wat er allemaal op de foto's gaat staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk! Ik heb al elke dag uitgekeken naar uw foto's :) Succes voor de rest van het jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig Evelyne! Veel moed en doorzettingsvermogen maar dat zal wel lukken hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave challenge. Hier kan ik mijn eigen draai aangeven voor 2018. Ik ga er eens over brainstormen met mezelf. Vind je het vervelend als ik dit idee gebruik ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, helemaal niet. Oorspronkelijk is dat zelfs mijn idee niet. Er hebben het mij al verschillende voorgedaan ;)

      Verwijderen