52 blije maandagen #5 | Laat je inspireren

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Deze week gaf Melle ons de opdracht om ons te laten inspireren door anderen hun verhalen.

Ikzelf word dagelijks geïnspireerd door mijn werk. Vooral door de ouderen die er verblijven. Vaak zijn het korte verhalen, maar ik hou er van om met hen te praten over hun vroegere leven.
Waar ze hebben gewoond, waar ze hebben gewerkt, hoe ze hun partner leerden kennen, ..

Ik vind het steeds heerlijk om met hen te keuvelen (doch ik niet veel tijd heb om dat te doen en zo'n gesprekken onder de maaltijden moeten gebeuren). Ook kan ik heerlijk genieten van op een vrije dag in de zetel een magazine te lezen met een persoonlijk verhaal van de geïntervieuwde persoon.

Hierdoor heeft Melle mij eveneens geïnspireerd en wil ik mijn lezers de kans geven om hun verhaal met ons te delen op mijn blog. Dus voor wie interesse heeft, mail je verhaal gerust naar vergevelyne@gmail.com

Geen opmerkingen