✘Hallo, wie ben jij? Tag✘

Een paar dagen geleden ontdekte ik dat Sheila van beineffable.com zelf een Tag in elkaar heeft gebokst. Ik vond het wel leuk om die zelf op mijn blog in te vullen.

ⒸEvelyneVergote

1.Wat is je naam en leeftijd? 
Mijn naam is Evelyne en word vrijdag 32 jaar. 
2.What’s going on in your life?
Momenteel druk bezig met het organiseren van ons jaarlijks muziekevenement op 13 Mei 2017 (check spiriet.be of de facebookpagina van vzw Spi'riet)
3.Typisch jij? 
Ik kan zo moeilijk goeie eigenschappen over mezelf geven. Ik ben eerder onzeker en soms een echte pessimist..

4.Werk(zoekende), studie, vrijwilligerswerk, iets anders?
Ik werk als logistiek assistente (en een deel onderhoud) in een rusthuis. Ik zou tekenen om mijn oude job terug te krijgen, maar helaas is dat onmogelijk.. Maar wie weet komt er ooit iets anders op mijn pad die mij wel terug de passie voor mijn job geeft

5.Hobby’s en passies? 
Mijn grootste passie is fotografie. Ik hou er van om op een mooie dag er op uit te trekken met mijn camera. Om mijn passie terug een boost te geven ben ik gestart met een inmense uitdaging. Namelijk 365 dagen lang een foto nemen. Je kunt dit uiteraard wekelijks op mijn blog volgen ;)
6.Welke quote/motto is nou typisch jou?
Life is better when you're laughing
7.Blog jij of gebruik je andere social media?
Ik blog op evelynevergote.blogspot.be en gebruik Social Media zoals Twitter en Instagram
8.Hoe ben je op mijn blog terecht gekomen en wat spreekt je hier aan? 
Ik weet niet meer exact hoe ik op je blog ben terecht gekomen, maar het moet zijn dat ik een artikel heel leuk vond en ik zo ben blijven plakken op je blog :)
9.Noem je top 3 blogs
1.http://hostesarah.blogspot.be
2.http://tussenmarsenjupiter.be
3.https://mijnkladblog.nl

6 opmerkingen

  1. Nummer 9. Aaaw, zo lief :) Danku <3 En uw baby foto. Te schattig gewoon! Zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het eerste wat ik doe bij het opstarten van mijn laptop is jouw blog bezoeken. Ik ben jouw grootste fan :D

      Verwijderen
  2. Oh Evelyne, wat lief dat ik in je lijstje sta! ^^ Ik ga de rest eens bekijken :) Leuke tag. Misschien neem ik hem een keer over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Ik kom graag op je blog lezen, dus die plaats heb je verdient :)

      Verwijderen
  3. Leuk dat je hemt hebt ingevuld!! En oooh.... alsnog gefeliciteerd!!! En ik vind het leuk dat je bent blijven plakken op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen