Mijn 365daysofphotography-project | week#8

Deze week was ik gefascineerd door de verschillende soorten lucht die zich vertoonde. Geniet mee.

ⒸEvelyneVergote
 #50 | 19-02-2017 Green is the prime color of the world, and that from which loveliness arises. Ik hou van scherpte diepte in een foto en deze keer was onze buxushaag in de tuin mijn fotomodel.


#51 | 20-02-2017 Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain. De laatste dagen is het hier grauw en grijs. Ook kan je genieten van een plensbuitje, maar ik geniet liever achteraf op het droge.


#52 | 21-02-2017 Don't let the colors fade to grey. Weer een grijze dag..


#53 | 22-02-2017 Every summer has his own story. Op het werk werd er een zomerse fotoshoot gehouden met de bewoners. Heel leuk (maar stressy)


#54 | 23-02-2017 Sky above me, earth below me, fire within me. In de lucht vormde zich een vurige lijn. Prachtig!


#55 | 24-02-2017 The sky is not the limit, it's just the vieuw. Geloof me, ik nam deze foto niet de dag voordien. Het was echt zo.


#56 | 25-02-2017 Life is like a sandwich. You have to fill it with the best ingredients. Belegde broodjes vind ik heerlijk. Een traditie op zaterdag!

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Oh die luchten hé. Ik ben daar ook zo zot van! 'k Zit alleen vaak op m'n werk als er zo'n mooie lucht gevormd wordt dus ben altijd te laat voor een foto.
    En dat broodje ziet er ook heerlijk uit! Jammie :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben meestal ook wel te laat. Net als vanavond. Ik zag zo van die mooie blauwe wolken, maar mijn camera stond nog thuis DAMN

      Verwijderen
  2. Yum, belegde broodjes vind ik ook zo lekker. En oeh, die foto van op uw werk. Zalig! Zo mooi. Leuke quotes hebt ge ook weer bij elke foto gevonden. Heel tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat de foto's van op mijn werk goed gelukt zijn en kan al niet wachten op het resultaat :)

      Verwijderen