Mijn leven zoals het is #44 | Yes! I did it!

Ik heb wat getwijfeld, overwogen en terug getwijfeld. Maar eindelijk heb ik het aangedurfd. Een nieuwe lay-out! Ik had nochtans niet zo lang geleden een nieuwe lay-out gedownload, maar daar kon ik niet mee spelen qua kleur en stijl. Ik werd het beu om steeds op hetzelfde te kijken en wou iets nieuw. Maar.. om dan uiteindelijk de knoop door te hakken heb ik mijn hersenen serieus doen nadenken over het hoe wat waarom. Ja, je hoort het al. Ik ben een ongelooflijke twijfelaar, vooral als ik keuzes moet maken.

Ik kocht uiteindelijk een nieuwe lay-out bij https://www.etsy.com/shop/BloggerTemplate. Ik wou een lay-out waar mijn foto's beter uitkomen en koos voor de Template Mabel.


Het betalings- en downloadproces verliep vlot en correct. In no time zat er al een mailtje in mijn mailbox met de melding dat ik mocht gaan downloaden. En ook dat verliep heel vlot. Maar het resultaat was helaas niet wat ik er van verwacht had.

Er bleek nl iets fout gegaan zijn bij de lay-out op mijn blog te zetten. Ik snapte er niets van en raadpleegde de helpdesk van Etsy. Ik werd heel snel geholpen door Bard en bleek dat mijn vorige lay-out zich had vermengd met de huidige.
Ik hoefde niets te doen, alleen die Bard van Etsy even beheerder te maken van mijn blog zodat hij alles terug clean kon maken. En zo geschied. Ik ben blij!

8 opmerkingen

  1. Je nieuwe layout ziet er goed uit en wat een goede service ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was gelukkig dat die persoon mij zo snel en goed kon helpen.

      Verwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! Geniet van het bloggen :-)
    En laat me weten of het is gelukt met de plugin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik bekijk het meteen en heel erg bedankt alvast!!

      Verwijderen
  3. Ik vind het super mooi geworden! En wat een fijne service van Etsy. Het was eigenlijk totaal nog niet in m'n hoofd opgekomen om daar eens te kijken voor een thema :) maar ik heb nu een tijdje geleden ook een gekocht en daar ben ik echt helemaal happy mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb lang getwijfeld, maar heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt. Ik ben er blij mee, echt!

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs mooie lay-out! Ik hoop dat hij je veel blogplezier oplevert :)

    BeantwoordenVerwijderen