52 blije maandagen #12| Pluk de dag!

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
De opdracht deze week was simpel. Melle wou een lijstje van minstens 20 momenten waar je blij van word. So, here we go ;)

* De lente die pas begonnen is.
* Het zonnetje.
* Met mijn fototoestel kunnen rondlopen.
* Een ijsje als dessert of tussendoortje kunnen eten.
* Een onverwachts familiebezoek.
* Een lekkere maaltijd kunnen eten.
* Mijn zetel na een harde dag werken.
* Een avond onbezorgd naar tv kunnen kijken.
* Artikels voor mijn blogs schrijven.
* Een vrije dag.
* De radio luid kunnen zetten bij een goed nummer.
* Een tennismatch op tv kunnen kijken.
* Een glas wijn of cava drinken.
* Echte brievenpost van vrienden of familie ontvangen.
* Likes op mijn Instagramfoto's krijgen.
* Fijne reacties op Facebook krijgen.
* Een zalig warm bad en een masker op mijn gezicht.
* Iemand kunnen helpen.
* Candy Crush Saga spelen.
* Met de vzw ons jaarlijks muziekfestival organiseren.


10 opmerkingen