Mijn leven zoals het is #45 | A new blog in town!

ⒸEvelyneVergote

Ik had het er al over in een #52blijemaandag-artikel , maar nu is het officieel. Er is een nieuwe blog geboren! De blog kreeg de naam A cup of Stories en word beheert door mij, Evelyne en mijn vriendin Bea.

We moesten niet lang nadenken over wat we het zouden hebben op onze blog. We beschrijven onze passies en geven terwijl handige tips aan de lezer. Wij proberen om elk 1x in de week te schrijven, maar we zien wel hoe dat loopt ;) 

Voor alle duidelijkheid, deze blog blijft bestaan! Ik ga gewoon proberen voor beide blogs te schrijven. En met een goed schema zal mij dat wel lukken ;) Want, fulltime werken, 2 blogs beheren en een sociaal familieleven klinkt als een mondvol. Dan is een uitgewerkt schema wel belangrijk. Maar we doen ons best!

4 opmerkingen

  1. Ik ga eens een kijkje nemen, ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Laat me weten wat je er van van vind :)

      Verwijderen
  2. Wat leuk en heel veel succes. Lijkt me super lastig om 2 blogs tegelijk bij te houden. Dus sowieso al alle respect daarvoor,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Op dit moment is het nog een beetje zoeken om alles te combineren, maar op een dag zal het wel loslopen ;)

      Verwijderen