✘And that's how I am Tag✘

Een tijdje geleden (lees 2,5j geleden) nomineerde Sarah mij voor deze Tag. Ik schaam mij uiteraard diep dat ik dit uit het oog verloren ben. Waarvoor mijn oprechte excuses! Bij deze wil ik het goedmaken en de Tag invullen.

Deze Tag is van de gelijknamige blog, nl deze. Al wat ik hoef te doen is plaatjes uitzoeken die bij mij passen. Zo leren jullie mij nog beter kennen :) Here we go!

Vriendschap! Voor mij één van de belangrijkste dingen in het leven. 



Fotografie! Mijn grootste passie. Hier kan ik uren mee bezig zijn. Maar het is ook genieten wanneer er positieve reacties komen op je harde werk.


 Muziek! Nog een grote passie van mij. Ik kan helemaal niet zonder muziek. In mijn kinderjaren kende ik zo goed als de ganse top 10 op de radio van buiten. Nu geniet ik van muziek door gewoon de radio op te zetten en mee te neurieën. Of ik pik een live optreden mee, dat vind ik nog altijd het beste!


 Rozen! (en het gemis aan een geliefde aan mijn zijde) Ik hou van rozen. In welke kleur of vorm ze ook zijn, ik vind het prachtige bloemen! De roos word ook als teken van liefde beschouwt. Een partner heb ik niet en ja.. er zijn momenten waarin ik die heel hard mis. Helaas..






Dit is mijn invulling van de And that's how I am- Tag, hopelijk vond je het leuk. Ik nomineer iedereen die dit leest ;)

8 opmerkingen

  1. Amai. Da was ik al helemaal vergeten! Fijn da ge hem toch hebt ingevuld en super leuk om te kunnen lezen. En die partner... die komt nog wel hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zocht inspiratie en kwam op jouw blog uit :D Zo heb ik 't ontdekt :D

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen wat typisch jou is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Kort, maar krachtig. Heb je echt geen voorkeur qua kleur rozen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, eigenlijk niet. Alle kleuren zijn mooi in de vorm van een roos ;)

      Verwijderen
  4. Leuk om te lezen! Ik ben ook echt dol op rozen :)

    BeantwoordenVerwijderen