Mijn 365daysofphotography-project | week#21

Deze week was het mooi en warm weer. Uiteraard was ik dus buiten te vinden met mijn camera in de hand. Geniet mee van de zonnige warme foto's van de week.

ⒸEvelyneVergote

#141 | 21-05-2017 Once a year, go someplace you've never been before. Dag van het Park. Wij stonden er met onze vzw drank te verkopen.


#142 | 22-05-2017 From a small seed a mighty trunk may grow. Een oude boom in de tuin werd omgelegd.. Plaats voor iets nieuws.


#143 | 23-05-2017 May your life be like a wildflower, growing freely in the beauty and joy of each day. Dit azaleaboompje word elk jaar groter en groter. Heerlijk wanneer alle bloemen opengebloeid zijn.


#144 | 24-05-2017 However long it stays in the river the tree-trunk will never turn into a crocodile. Een boom die door de jaren heen leuke kronkels kreeg.


#145 | 25-05-2017 One rose says more than the dozen. Mijn favoriete bloem staat terug in bloei!


#146 | 26-05-2017 Close each day with the sky and paint the sky with your dreams. Gans de week was het heerlijk weer, dus ook een blauwe lucht.


#147 | 27-05-2017 I never get tired of the blue sky. Ik vind het prachtig hoe wolken een massa kunnen vormen en je er soms wel eens iets in ziet.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

6 opmerkingen

  1. Oh, die eerste foto! Da ziet er echt als een super gezellige plaats uit. Tof om te kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het park is met de jaren wel mooier geworden vind ik

      Verwijderen
  2. Prachtig die wolken zeg! Blijf het een super leuk idee vinden elke dag een foto. Ga je naderhand er nog wat mee maken/doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk er aan om na de 365 dagen er mssn een fotoboek van te maken

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende foto's zeg! Vooral die van de roos vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen