Mijn 365daysofphotography-project | week#34

Een nieuwe werkweek overleefd. Tijd voor een overzicht in foto's.

ⒸEvelyneVergote
 #233 | 20-08-2017 A kind word is like a spring day. Iedereen vind het leuk om complimentjes of een lief schouderklopje te ontvangen.


#234 | 21-08-2017 Great things are done by a series of small things put together. Elke dag ontdek ik weer iets nieuws in de tuin :)


#235 | 22-08-2017 I find my happiness where the sun shines. Wat hou ik toch van deze bloemen!


#236 | 23-08-2017 What other people may find in poetry, I find in the flight of a good drive. Na een harde werkdag ben ik blij dat ik eens een ritje kan doen met de auto. Deze is helaas ten einde :p


#237 | 24-08-2017 Even the best apples are sometimes sour. Ik ging even bij de overbuur appels spotten ;)


#238 | 25-08-2017 Find beauty in the small things. Ik blijf maar bloemen fotograferen, haha!


#239 | 26-08-2017 Corn is a greedy crop, as farmers will tell you.. In mijn woonomgeving barst het van de maïsvelden. Fotografisch gezien heel mooi

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

10 opmerkingen

  1. Maïsvelden zijn altijd geweldig. Ik gebruikte ze voor photoshoots die ik deed met modellen. Super achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw foto's doen mij zin krijgen om zelf ook nog eens met de camera door de tuin te trekken! Al heb ik nooit zo'n mooi resultaat als u. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je doen! En jouw fotografie is evenwaardig als die van mij, hoor ;)

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende foto's, stuk voor stuk! De scherpte-diepte is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 238 vind ik echt daadwerkelijk prachtig. Bloemen blijven mooi om te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's zeg!

    Kiki
    www.awayofdreaming.com

    BeantwoordenVerwijderen