52 blije maandagen #34 | Zo houd je je vakantiegevoel vast

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Voor velen is de vakantie nu echt wel voorbij. Kinderen/jongeren, gaan terug naar school, volwassenen zijn terug aan het werk. Of toch bijna iedereen, er zijn uitzonderingen. Zoals ik. Ik heb nog wat dagen op overschot en neem die graag eens tussendoor. Moet kunnen vind ik en zo zijn mijn weken ook gebroken. Of zo houd ik het vakantiegevoel nog een beetje vast ;)

Wat ik doe op zo'n dag? Wel, ik probeer af te spreken met vrienden om een terrasje te doen of ik ga lunchen met mijn buurmeisje (we zien elkaar bitter weinig de laatste tijd door onze drukke agenda's, maar deze week was het eindelijk gelukt!!). Voor de rest neem ik graag mijn camera in de hand en ga ik er op uit naar plekken waar ik niet veel ga. Zo heb ik ook een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben (in eigen land). Wanneer ik niet buitenshuis kan (wegens het slechte weer) dan hou ik mij relaxed bezig met mijn laptop. Genoeg te doen. Foto's sorteren, bewerken, .. blogs lezen en schrijven, Facebook checken, Candy Crush spelen ;) Ik verveel mij dus niet gauw tegenwoordig.


2 opmerkingen

  1. Ooh, er was zo'n tijd dat ik verslaafd was aan candy Crush, haha! Ik ga het niet opnieuw proberen denk ik, want wie weet ben ik weer vertrokken ;) Momenteel heb ik nog even vakantie, maar ik denk dat het bij mij ook niet zolang meer duurt. Dus nu met volle teugen genieten dus! Hopelijk heb je een fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, mijn ouders zijn nog meer verslaafd dan ik.

      Verwijderen