Mijn 365daysofphotography-project | week#35

Tussen de regenbuien door kon ik toch wel wat fijne foto's nemen. Ik moest deze week ook vaak naar de stad en had steeds mijn camera bij. Is eens wat anders dan steeds in de tuin rond te lopen ;)

ⒸEvelyneVergote
 #239 | 27-08-2017 Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving. Ik was in de stad en zag deze fiets staan als reclamestunt voor de nieuwe soepbar.


#240 | 28-08-2017 Old places have soul. Dit pand staat al een hele tijd leeg in de stad. Soms hebben dergelijke panden zo hun charmes wanneer ze een tijdje onbewoond zijn.


#241 | 29-08-2017 Learn character from trees, values from rootsand change from leaves. Ik blijf hoge bomen wel fascinerend vinden.


#242 | 30-08-2017 There's nothing prettier than a city at 5 AM with it's empty streets and cold wind. Ik moest weer in de stad zijn en vind er ontelbaar veel smalle straatjes.


#243 | 31-08-2017 The church is a home for all to come together regardless of the depth or the height of our testimony. Ik ga niet elke week naar de kerk en ben ook niet zo gelovig als zou moeten, maar ik hou wel van de bouw van een kerk.


#244 | 01-09-2017 Traveling: it leaves you speechless, then it turns you into a storyteller. In de stad zijn er veel parken (waarvan er al veel zijn weggehaald om een gebouw op te zetten, helaas). Dit park is achter gesloten deuren.


#245 | 02-09-2017 Feed your faith and your fears will starve to death. Een andere kerk in de stad, we hebben er zo wel een paar, haha.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

5 opmerkingen

  1. Mooie foto's wederom. Vooral de eerste vind ik erg mooi!
    Fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wauw! Die eerste foto <3 Inderdaad ook weleens leuk om andere foto's dan bloemen te zien! Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe mijn best om ook eens een andere weg te nemen en het toeval wou dat ik deze week wel heel vaak in de stad moest zijn. Dat is uiteraard niet altijd het geval en ook niet altijd evident. 'k Ben 's avonds echt kapot na een werkdag en moet mij soms vooruit slepen, wat ik wel erg vind natuurlijk..

      Verwijderen
  3. Prachtige foto's weer Evelyne. Ik vind de foto met de fiets heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen