Mijn 365daysofphotography-project | week#36

Deze week ontdekte ik paddenstoelen in ons gazon en reed een plaatselijke wielerwedstrijd door onze straat. Geniet even mee.

ⒸEvelyneVergote
 #246 | 03-09-2017 All mushrooms are edible, but some only once a lifetime. Ik zag ze eerst niet tot ik enkele grassprieten wegdeed.


#247 | 04-09-2017 The difference between a flower and a weed is judgment. Gele bloempjes in de tuin, ze lijken wel onkruid maar dat zijn ze niet.


#248 | 05-09-2017 She's a wild flower who won't be cut down. Kleine bloempjes, ik begin er van te houden.


#249 | 06-09-2017 Don't wait for someone to bring you flowers. Plant your own garden and decorate your own soul. Bloemen in de knop, hier hou ik van.


#250 | 07-09-2017 The grass is green where you water it. In onze tuin vind je veel gras, maar ook siergras. I like!


#251 | 08-09-2017 Home is not a place it's a feeling. Ik kwam thuis en zag opeens een foto in een dagelijks beeld.


#252 | 09-09-2017 When in doubt pedal it out. Het was een kermis-wielerwedstrijd in de straat, deze eenzaat koerste even alleen ;)

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

6 opmerkingen

  1. Die foto met die knop en die met het blauwe bloempje vind ik echt super mooi! Heel sfeervol ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit soort foto's komen vaak terug in deze challenge. Het zijn ook mijn lievelingsshots ;)

      Verwijderen
  2. Ohh, ik ben ook fan van de foto's van het roze bloemknopje en de blauwe bloempjes. Ik vind ze een magisch sfeertje uitstralen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou van scherptediepte in een foto, net zoals deze :)

      Verwijderen
  3. Oeh, ik ben dan weer fan van de laatste foto. Zo'n eenzame renner. Straalt wel iets uit. Leuk op beeld gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem ook goed gelukt. Ondanks dat de renner eigenlijk 'afgesneden' is vind ik hem echt een plaatje :)

      Verwijderen