Oproep!! Stem op mijn foto!



Er is een fotowedstrijd opgezet door Evelien van fotografille.nl en voor de tweede keer doe ik mee. Het thema was vakantie en ik moest al niet lang nadenken over een perfecte vakantiefoto. Ik nam hem dan wel niet tijdens de zomermaanden, maar het straalt wel echt vakantie uit. Ik waag dus opnieuw mijn kans en heb jullie hulp nodig! Er zijn mooie prijzen te winnen maar daarvoor moet je een aantal stemmen bereiken. Vandaar deze oproep ;)  Stemmen en delen maar!!!

ⒸEvelyneVergote
 Dit is de foto waar ik mee deelneem. Klik op de foto en je zou normaal op de link moeten uitkomen. Op de website en onder deze foto vind je een knop die je kunt delen via facebook en Twitter. Doen zou ik zeggen. Ik ben je nu alvast heel dankbaar!

4 opmerkingen

  1. Wat een mooie foto! Die zou zo op een vakantiekaartje kunnen. Ik heb gestemd en geliked op Facebook. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooh dankjewel voor het compliment en je stem!!! <3

      Verwijderen